Acoperirea organica pe Facebook a scazut Mult mai jos.
In trecut, postarea unui link pe pagina dvs. de Facebook sau Instagram ar putea genera sute de clicuri. Nu mai.
Recomandarile de pe retelele sociale au stagnat in jur de 5% din tot traficul de ani de zile.
Postarea medie pe Facebook va ajunge la putin peste 5% din adeptii dvs.
Vestea incurajatoare este ca acoperirea retelelor sociale este inca masiva. Exista mai mult de 3,5 miliarde de utilizatori activi de social media.
Dar a ajunge la acel public masiv este mai greu ca niciodata. Care este raspunsul? Exact ceea ce vom acoperi in acest articol. Sa incepem.
Acoperirea organica este numarul de persoane care va vad continutul fara distributie cu plata. Include persoane carora li se afiseaza postarile in propriul feed sau pentru ca prietenii lor au interactionat cu tine.
Acoperirea platita este persoanele care va vad continutul ca urmare a promotiilor platite. Este influentat de optiunile de directionare a anunturilor si poate avea, de asemenea, un impact asupra acoperirii organice.
Dar nu este atat de simplu.
Acoperirea continutului dvs. are mult de-a face cu implicarea – acesta este numarul de persoane care apreciaza, reactioneaza, comenteaza sau impartasesc postarea dvs.
Ratele de angajament sunt mult in sus – dar acoperirea organica este mult in jos. Si este inca in declin rapid.
Deci, de ce nu sunt afisate mai des postarile noastre?
Lasa-ma sa explic.
Exista doua motive majore pentru care acoperirea organica a Facebook continua sa scada:
Mai mult continut: se publica mai mult continut decat exista spatiu pentru stiri pentru a fi afisat. In fiecare minut, mai mult de 510.000 de comentarii si 293.000 de stari sunt postate pe Facebook.
Fluxuri de stiri personalizate: Facebook ofera cel mai relevant continut fiecarui utilizator. Pentru a spori implicarea si a optimiza experienta utilizatorului, continutul este adaptat intereselor individuale ale fiecarui utilizator.
Intreprinderile pot continua sa reuseasca cu aceasta scadere a acoperirii organice? Absolut.
Puteti obtine in continuare tone de trafic de pe Facebook.
Platforma publicitara a retelei a amortizat daunele pentru cei care au profitat la maximum. Numarul de agenti de publicitate pana in prezent a depasit 9 milioane. Stiind acest lucru, marketerii ar trebui sa isi faca griji cu privire la acoperirea organica? Nu am fi mai bine sa ne concentram pe reclamele de pe Facebook?
Da si da.
Iata de ce.
Multi oameni folosesc retelele sociale doar pentru a cunoaste marca. Este in regula – dar lasa atatea oportunitati pe masa pentru a obtine rezultate reale pentru afacerea dvs.
Generarea de plumb este una dintre oportunitatile ratate. Se intampla, de asemenea, sa fie punctul central al oricarei campanii de marketing de succes.
Trebuie sa atrageti potentiali cumparatori si sa-i canalizati in palnia dvs. de vanzari. Cand faceti acest lucru organic, nu va va costa nimic in afara de timp si efort. La randul sau, pretul transformarii acestor potentiali cumparatori in cumparatori reali va fi mai mic.
Acest lucru se datoreaza faptului ca rezultatele unei campanii organice tind sa mearga la ghiocel. Aceasta inseamna ca, atunci cand mai multi oameni interactioneaza cu continutul dvs., acesta adauga context campaniilor dvs.
Cu cat aveti mai multa acoperire organica, cu atat functioneaza mai bine generarea de clienti potentiali si canalele de conversie.
Da, produsul publicitar Facebook este unul dintre cele mai intuitive si impresionante pe care le-am vazut vreodata. Si da, sofisticarea optiunilor de directionare catre public este visul fiecarui marketer.
AdExpresso a analizat peste 100 de milioane de dolari cheltuieli publicitare si a determinat costul publicitar mediu pentru tot anul 2016.
Iata ce au gasit: Dupa cum puteti vedea, suma CPC medie pentru anunturi poate fi foarte mica daca stapaniti celelalte variabile.
Dar iata afacerea: Puteti cheltui la fel de usor o avere pe anunturile de pe Facebook si nu puteti vedea niciun profit. Aceasta inseamna ca pentru a creste eficienta anunturilor si pentru a va mari banii publicitari, acoperirea organica este esentiala.
In trecut, optiunile dvs. de pe Facebook erau destul de mult postari, videoclipuri si reclame. Acum exista o multime de functii noi precum Povestiri Facebook, Facebook Watch, Grupuri Facebook si Facebook Live.
Multe companii nu profita la maximum de aceste functii – ceea ce creeaza o oportunitate de a conduce trafic organic prin completarea golului.
Acestea fiind spuse, sa vedem cum functioneaza algoritmul de flux de stiri Facebook pentru a afisa continutul. Apoi, vom intra in cateva strategii pentru a creste acoperirea organica a paginii dvs.
Care este obiectivul final al Facebook pentru fluxurile de stiri?
La fel ca alte platforme, Facebook ii pasa cel mai mult de utilizatorii sai. Doreste sa-si imbunatateasca continuu experienta cu continut relevant si de inalta calitate.
Continutul excesiv de promotional nu le merge bine utilizatorilor, asa ca Facebook a reprimat acest tip de continut. In plus, Facebook reduce traficul de la editori in favoarea continutului generat de utilizatori.
Deci, cum puteti conduce traficul de pe Facebook atunci cand aceste modificari algoritmice va scad acoperirea?
Sa luam lectii de la BuzzFeed. Se lauda cu un Rank Alexa impresionant de 147.
Doar Facebook conduce aproximativ 37% din traficul lor.
Ce face BuzzFeed corect? Pe langa postarea de continut captivant pe Facebook, acestia cheltuiesc milioane de dolari pe Facebook Ads.
Acum, majoritatea oamenilor nu au o gramada de bani de cheltuit ca BuzzFeed.
Deci, vom lua calea mai inteligenta, care nu necesita o investitie grea pentru un proprietar de intreprindere mica.Este o platforma sociala, iar marca dvs. trebuie sa aiba o atingere umana. Nu programati doar cele mai recente linkuri de blog si actualizari ale produselor. Posteaza-ti echipa fotografii precum Zappos.
Marketingul pe retelele sociale ar trebui sa arate latura ta amuzanta sau creativa, cum ar fi Nutella. Sau, impartasiti o grafica inspirationala ca mine.
Facebook se bazeaza pe interes, nu pe intentie. Nu toate actualizarile pe care le trimiteti pe pagina dvs. de Facebook nu ar trebui sa fie promotionale. Mai degraba, 80% din actualizarile dvs. ar trebui sa fie sociale.
In caz contrar, utilizatorii nu vor ezita sa faca clic pe butonul diferit de pe pagina dvs. (este la doar un clic distanta). In schimb, foloseste Facebook pentru a construi o comunitate. Adaugati valoare si incepeti conversatii cu publicul dvs.
Cel mai bine este sa va modificati postarile pentru a include diferite tipuri de continut: Postari de poveste de marca Postari de construire a autoritatilor Postari de ingrijire a plumbului Postari personale
Cumpararea a 5.000 de aprecieri la 5 USD. Folosind titluri clickbait. Bombardeaza-ti fanii cu 10 actualizari de calitate slaba intr-o ora.
Este o pierdere de timp si bani.
Facebook trage serios spammerii.
Ramaneti cu codul Facebook si ramaneti in gratiile lor bune. Nu numai atat, aceste tactici manipulative nu adauga nici o valoare reala afacerii dvs. De fapt, este posibil sa va faca rau.
AdExpresso a efectuat un experiment platit in care a postat un videoclip identic pe trei dintre paginile fanilor lor. Au platit apoi pentru a spori fiecare postare.
Rezultatul?
Cele doua pagini in care au cumparat aprecieri au vazut un angajament zero, chiar si dupa ce Facebook a sters automat aprecierile care au fost platite.
Adevarul brutal despre o mare baza de fani – indiferent cat de directionat este ca acoperirea dvs. va fi automat mai mica. Aceasta inseamna ca trebuie sa depuneti o munca suplimentara pentru a crea continut relevant si util pentru mai multe segmente diferite de public. Ati prefera sa aveti un public mic, dar hiper-angajat sau unul mare si care nu raspunde? Este o nebunie.
Acum, ca stiti ce nu ar trebui sa faceti, este timpul sa lucrati la ceea ce puteti face pentru a va imbunatati acoperirea organica pe Facebook. Primul pas este sa identificati unde va sunt deficientele. Vom colecta cateva valori cheie pentru a va masura performanta. Fara acest diagnostic, nu veti sti unde sa va concentrati eforturile. Hai sa intram.
Mai intai, faceti clic pe fila ,,Insights” din bara laterala stanga a paginii dvs. de afaceri Facebook. In partea de sus a paginii cu statistici, exista un buton care va va permite sa va exportati datele atat la nivel de pagina, cat si la nivel de postare. Va aparea o fereastra cu trei optiuni diferite pentru statisticile dvs.: Selectati optiunea si faceti clic pe ,,Exportati datele”. Datele dvs. vor fi salvate intr-un fisier Excel.
Din experienta mea, valorile la nivel de post sunt mai inteligente decat valorile pentru pagini. Valorile paginii ofera o vedere panoramica excelenta asupra performantei dvs. Valorile de postare ofera o privire mai detaliata asupra modului in care utilizatorii interactioneaza cu continutul dvs. Si asta este ceea ce face cu adevarat diferenta.
Pentru a obtine o vizualizare mai profunda, accesati ,,Postari” si apoi ,,Tipuri de postari”. Cu datele pe care le colectati, puteti spune: Ce postari au cea mai mare acoperire organica
Ce tipuri de postari prefera publicul dvs.
Numar de aprecieri pe fiecare postare
Acestea va vor oferi un ghid bun pentru lansarea unei strategii de continut eficiente.
Nu toate punctele de date vor fi utile. Rasfoiti-le si alegeti-le pe cele care au sens pentru dvs. – si care pot varia in functie de obiectivele industriei si de social media.
Iata datele care va vor spune cel mai mult:
Acoperire organica Engagement Link-uri clicuri Numar de persoane care au dat feedback negativ Acum ca v-ati analizat acoperirea organica, este timpul sa aduceti cateva imbunatatiri.
Amintiti-va ca fiecare industrie si public este diferit. Nu va recomand sa implementati toate aceste strategii chiar acum. In schimb, priviti-va datele si vedeti unde puteti face cele mai multe imbunatatiri, apoi alegeti o mana de strategii pe care sa le incercati. Pastrati ceea ce functioneaza, renuntati la ceea ce nu functioneaza, apoi incercati o alta strategie. Clatiti si repetati.
Stiu la ce te gandesti. Daca acoperirea organica scade odata cu cresterea dimensiunii audientei, unde este valoarea cresterii prezentei? Ei bine, exista inca cateva avantaje ale prezentei mari.
Veti putea adauga context social la anunturile dvs., ceea ce le face mai ieftine si mai eficiente. Veti avea postari si informatii despre pagini mai bune pentru a va adapta eforturile de marketing. Aceasta include atat date demografice, cat si date psihografice.
Influenta perceputa va creste, ceea ce va amplifica factorul de credibilitate. Cresterea prezentei dvs. nu inseamna a creste aprecierea paginii. Numarul de aprecieri pe care le are pagina dvs. nu ofera nicio indicatie privind performanta continutului dvs. Ceea ce conteaza este sa-ti construiesti suficienta autoritate pentru a-ti determina audienta sa actioneze. Aceasta inseamna ca vor interactiona cu continutul dvs. mai favorabil.
Iata ce puteti face pentru a spori implicarea:
Fanii aleatori sunt inutili. Nu se implica si nu au o influenta pozitiva asupra campaniilor dvs. de marketing. Acesta este motivul pentru care nu recomand sa incercati sa va dezvoltati pagina de Facebook in detrimentul construirii unui public vizat.
Doriti oameni care sa fie in concordanta cu interesele dvs. comerciale. In acest fel, continutul pe care il publicati va fi mai relevant pentru ei. La randul sau, va avea sanse mai mari sa apara in fluxurile lor de stiri. Ce puteti face pentru a construi un public vizat?
In cazul in care marca dvs. este diminuata, este probabil ca si publicul dvs. sa fie. Ceea ce vrei este o imagine de marca care sa ramana in mintea si inima publicului tau. Consolidati-va in mod constant mesajul, publicati continut relevant pentru afacerea dvs. si fiti intotdeauna consecventi.
In cazul in care marca dvs. este diminuata, este probabil ca si publicul dvs. sa fie. Ceea ce vrei este o imagine de marca care sa ramana in mintea si inima publicului tau. Consolidati-va in mod constant mesajul, publicati continut relevant pentru afacerea dvs. si fiti intotdeauna consecventi.
Mai devreme, am parcurs urmarirea paginii dvs. si a informatiilor despre postari. Aceleasi informatii pot fi folosite pentru a va construi persoana. Sexul, varsta, fundalul, locatia si ocupatia sunt puncte de date importante pe care le puteti colecta. Puteti apoi sa-l concretizati cu informatii mai substantiale, cum ar fi:
Care sunt punctele lor de durere ?
Care sunt interesele lor?
Care sunt atitudinile si convingerile lor fata de dvs. de afaceri sau industrie?
Care sunt obiectiile lor si cum le veti aborda?
Vizati acea categorie demografica atunci cand va promovati sau promovati postarile Puteti crea un public personalizat modelat dupa persoana dvs. ideala. In acest fel, atunci cand sporiti sau promovati o postare, este mai probabil sa ajungeti la acei oameni.
Mai tarziu, va voi prezenta cele mai bune practici pentru campaniile platite. Asigurati-va ca campaniile dvs. similare sunt foarte vizate Sunt cu totii pentru mai multe like-uri, dar nu daca este doar o valoare a vanitatii. Vrei calitate peste cantitate.
Exista cateva modalitati prin care puteti atrage tipul de oameni carora le pasa de marca dvs.:
In afara de difuzarea unor campanii publicului dvs. tinta, puteti invita persoanele carora le-au placut postarile dvs. individuale sa aprecieze pagina dvs.
Mai intai, conectati pagina dvs. in bara de cautare.
Selecteaza una dintre postarile tale si da clic pe grupul de persoane carora le-a placut. Aceasta este o mina de aur pentru a gasi persoane care au deja o afinitate pentru continutul dvs. Rasfoiti pentru a vedea cate persoane carora le-au placut postarile dvs., dar care nu au apreciat pagina dvs. Invitati-i sa faca acest lucru. De 9 ori din 10, o vor face.
Adaugati integrari si personalizari la pagina dvs.
Puteti sa va integrati pagina de Facebook cu alte aplicatii, instrumente si platforme. Acestea pot creste gradul de utilizare a paginii dvs., precum si amplifica eforturile de marketing.
Iata cateva dintre personalizarile pe care le puteti include:
Filele personalizate
Formulare de captare prin e-mail
Podcast-uri
Concursuri video
Intrebari
Dezbateri (Polls)
Pagini de destinatie (landing Page)
Aplicatii pentru desfasurarea concursurilor
Aplicatii pentru programarea programarilor
Bloguri si fluxuri RSS
Filele de comert
1. Promoveaza incrucisat alte platforme de socializare cu Facebook
Daca ati creat un numar mare de persoane in alta parte, puteti utiliza aceste platforme pentru a va dezvolta pagina de Facebook.
Iata ce puteti face: Lasati un link catre pagina dvs. de Facebook in biografia celorlalte conturi sociale dvs. Plasati pictograme sociale care pot fi facute clic pe fotografiile de pe coperta Transmiteti catre celelalte retele despre pagina dvs. de Facebook si cereti-le sa se aboneze
2. Conduceti acoperirea organica Facebook publicand continut Evergreen
Prea multi oameni nu sunt strategici cu continutul lor de pe retelele sociale. Oricare ar fi obiectivele dvs. pentru pagina dvs. de Facebook – fie ca este vorba de a genera venituri sau de a genera trafic – continutul vesnic verde este cel mai puternic instrument la dispozitia dvs.
Prospetimea nu este doar factorul de clasare Google. Viata unei postari in fluxul de stiri Facebook este, de asemenea, dependenta de actualitate. Daca publicati continut atemporal, atunci acesta va fi util pentru publicul dvs. pentru perioade mai lungi. Vor continua sa interactioneze cu postarea ta. Asigurati-va ca informati utilizatorii ca pot revizita postarile vesnic verzi pe care le-au placut si cu care au interactionat in trecut. Acest lucru va duce la o crestere a angajamentului, iar Facebook se va asigura ca postarea dvs. va fi distribuita in continuare si ca va aparea in fluxuri pentru perioade mai lungi.
3. Creati un grup Facebook pentru cei mai implicati membri ai publicului
Facebook este despre construirea comunitatilor. Un grup strans legat este cel mai aproape pe care il puteti ajunge pe social media. 400 de miliarde de oameni folosesc grupuri Facebook.
Aveti doua optiuni ale comunitatii:
- Incepeti propriul grup.
- Alaturati-va unui grup foarte implicat si relevant, care va indeplineste obiectivele de afaceri. Ne vom concentra pe numarul 1, deoarece este cel mai bun supliment la arsenalul dvs. de marketing pe Facebook. Il puteti folosi pentru a asculta si a interactiona cu sustinatorii marcii dvs. Inainte de a intra in pasii pentru construirea grupului dvs., sa vorbim despre motivele pentru care ati putea dori sa incepeti propriul grup.
Majoritatea
oamenilor formeaza grupuri in jurul: Marcii / afacerii lor Produselor / serviciilor lor
Un stil de viata specific, de ex. un club de carte sau un club de reviste. Subiecte specifice, de ex. un grup de marketing de continut. (content marketing)
Desigur, acestea nu sunt singurele optiuni. Atata timp cat puteti aduna un grup de oameni pentru un obiectiv comun, sunteti bine sa mergeti. Am constatat ca cele mai valoroase grupuri pentru afaceri sunt cele care sunt fie specifice marcii, fie specifice produsului.
Iata de ce.
Puteti utiliza un grup de marca pentru a construi si a hrani o comunitate in jurul companiei dvs. De asemenea, este un instrument puternic de comercializare a produselor / serviciilor dvs. In mod similar, un grup specific produsului este orientat spre a ajuta clientii sa profite la maximum de un produs sau serviciu pe care il oferiti.
Este vorba despre succesul clientilor, fidelizarea si loialitatea. Puteti face sesiuni de coaching live, intrebari si raspunsuri live, sesiuni de feedback cu privire la implementarea personala si sisteme de responsabilitate in grupurile dvs., pentru a va asigura ca clientii primesc transformarea pentru care au platit.
Sa trecem la pasii pentru crearea unui grup.
Pasul 1. Creati si denumiti grupul Gasiti optiunea care spune ,,Creati grup” pentru a incepe procesul. Este usor de gasit de pe pagina dvs. de pornire. Dupa ce faceti clic pe aceasta fila, vi se va solicita sa va denumiti grupul.
Pasul 2. Creati o descriere Noteaza-ti propunerea de valoare in descrierea grupului si stabileste reguli clare pentru postarea in grup. Sfat pentru profesionisti: fixati postarea regulilor in partea de sus a fluxului de grup. Acesta ii va ghida pe noii membri sa actioneze corespunzator. De asemenea, configurati corect setarile de confidentialitate ale grupului dvs.
Pasul 3. Invitati membrii publicului implicat sa se alature In functie de tipul de grup, este posibil sa trebuiasca sa stimulati oamenii sa se alature. Cu toate acestea, in majoritatea grupurilor, promisiunea comunitatii si a sprijinului este suficienta pentru a le aduce la bord. Dar, in cazul in care aveti nevoie de unele stimulente, puteti:
Aveti o lansare efectiva pentru grupul dvs. De ce sa nu o transformam intr-un eveniment? Puteti configura un formular de captare a e-mailului pentru a atrage persoanele pe o lista de notificari. Oferiti un cadou de bun venit noilor membri. Poate fi un cod cupon, o carte electronica sau orice altceva legat de afacerea dvs. Oferiti un cadou de recomandare bonus pentru oricine recruteaza alti membri.
Pasul 4. Aprindeti conversatiile relevante pentru industria dvs. Conversatiile excelente ajuta la stimularea implicarii post. Nu promovati sau nu vindeti numai continutul si produsele dvs.
Alte modalitati de a creste implicarea in grupurile Facebook:
Luati in considerare acordarea statutului de administrator / editor membrilor activi ai grupurilor dvs., astfel incat acestia sa va poata ajuta sa creasca grupul. Faceti intrebari si raspunsuri live Creati provocari pentru membrii grupului
Pasul 5. Creati o strategie de continut pentru grupul dvs. Aceasta poate include crearea temelor de continut si incitarea campaniilor de continut generate de utilizatori. Continutul generat de utilizatori determina de fapt o implicare de 6,9 ori mai mare decat continutul generat de marca. De exemplu, puteti seta un subiect desemnat sau o tema de implicare pentru fiecare zi. Grupul lui Melyssa Griffin face asta foarte bine:
Pasul 6. Moderati-va postarile Moderati toate postarile din grup si aveti o politica de toleranta zero atunci cand vine vorba de spam. Doriti ca membrii grupului dvs. sa aiba cea mai buna experienta posibila, asa ca eliminati rapid spammerii. Acest lucru este mult mai usor atunci cand stabiliti in regulile grupului ceea ce se califica drept spam. Deci, asta este pentru infiintarea unui grup.
Totusi, vreau sa va avertizez: grupurile necesita un angajament de timp. Trebuie sa va prezentati pentru a intampina noi membri si a incuraja discutiile. De asemenea, pe masura ce grupurile cresc, implicarea scade. In acest moment, poate doriti sa luati in considerare segmentarea grupurilor mai mari in grupuri mai mici si mai concentrate.
Unii oameni dezmembreaza complet grupurile cu zeci de mii de membri din cauza angajamentului slab.
4. Utilizati directionarea organica dupa postare
Directionarea nu se limiteaza la Facebook Ads. Puteti viza postarile organice pentru a va asigura ca acestea ajung la persoanele potrivite. Desi exista de ceva vreme, functia a devenit mai utila odata cu scaderea acoperirii organice a continutului de calitate.
Puteti difuza postarea dvs. clientilor relevanti in functie de varsta si locatie. Postarea dvs. trebuie sa vizeze cel putin 20 de persoane. S-ar putea sa ajungeti sub acest prag daca pagina dvs. are doar cateva mii de fani.
Iata pasii pentru a incepe cu directionarea.
Pasul 1: activati functia de directionare pe pagina dvs. Accesati Setari generale pentru a activa directionarea din setarile paginii dvs.
Pasul 2: Creati-va postarea si personalizati optiunile de directionare Cautati in datele dvs. Facebook Insights pentru date despre publicul dvs. si alegeti parametrii de directionare pe baza obiectivelor dvs. Cand va creati postarea, faceti clic pe setarea ,,Public” sub numele paginii dvs. si veti vedea optiunea de a seta un ,,public restrictionat”. Selectati ,,Public restrictionat”, apoi setati varsta si locatia pe care doriti sa o atingeti. Acest lucru este util mai ales pentru intreprinderile locale sau pentru cei cu mai multe segmente de public vizate.
Pasul 3: Rulati mai multe postari vizate folosind parametri diferiti Astfel, puteti testa performanta continutului dvs. pentru diferite segmente de public.
Pasul 4: Verificati rezultatele Hop on Facebook Insights si verifica rezultatele. Postarea vizata organic a avut o performanta mai buna? Comparati aceste rezultate de marketing pe retelele sociale cu rata medie de angajare. De asemenea, aflati parametrul de directionare care are o performanta mai buna.
In Experimentul cu directionarea organica a examinatorului de retele sociale, o pagina mai mica a avut rezultate mai bune decat o pagina mai mare. Dar, rezultatele vor varia in functie de publicul dvs.
5. Posteaza cand concurentii tai dorm
Cand este cel mai bun moment pentru a posta pe Facebook? Nu exista un raspuns usor. Trebuie sa luati in considerare: Locatia dvs. si cea a publicului dvs. Profilul dvs. de public (varsta, interese, ocupatie etc.)
Tipul de continut pe care il creati Instrumentele de programare pe care le aveti la dispozitie CoSchedule raporteaza ca timpul optim este intre 1-4 PM.
Au descompus-o chiar in functie de fiecare zi a saptamanii:
Sambata si duminica la 12-1 PM
Joi si vineri la 13-4 PM
Miercuri la 15:00
Pentru cele mai multe actiuni si clicuri, acestea au citat 1 PM, 3 PM si 9 AM ca momentele optime.
Iata cateva alte studii si momente optime pentru ca orice agent de marketing sau proprietar de afaceri sa obtina cel mai bun continut bun.
Nu postati orbeste in oricare dintre aceste momente optime. Conectati-va in Facebook Insights. Afla cand fanii tai sunt online. Apoi, efectuati propriul test. Postati in orele de varf (18:00 – 08:00) cu fanii maximi posibil online. Sansele dvs. de a aparea in feed cresc, deoarece alte pagini de Facebook nu sunt postate in aceasta perioada.
Motivele pentru care aceasta strategie este eficienta (pe langa o concurenta mai redusa) sunt: Daca aveti un public international, veti contacta fanii dintr-un alt fus orar. Pe masura ce postarea dvs. primeste un angajament mai mare, Facebook va distribui postarea catre mai multi dintre fanii dvs. S-ar putea chiar sa imbunatateasca vizualizarile posturilor fata de continutul mai nou publicat in orele de varf.
Nota: puteti monitoriza piata social media strategii de postare ale concurentilor din industrie folosind Fan Page Karma.
6. Postati continutul care ii place utilizatorilor dvs.
Link-urile functioneaza mai bine pentru a conduce traficul. Uneori. Fred Alberti a descoperit ca linkurile pure au generat cu 82% mai multe vizualizari de pagina decat postarile cu fotografii si linkuri in legenda. Fotografiile au devenit un tip de postare nepopulara pentru utilizatori si, prin urmare, pentru marketeri. Recomandarea mea este sa postati toate tipurile de actualizari care adauga valoare fanilor dvs., fie ca sunt linkuri, imagini, sondaje, Facebook Lives, Facebook Stories sau chiar videoclipuri Facebook Watch. Nu ramaneti cu un formular de continut in altul doar pentru ca un anumit tip de postare (in prezent) are o performanta mai buna pe Facebook. La fel cum Google Facebook isi actualizeaza algoritmul in mod regulat. In schimb, analizeaza-ti datele din Facebook Insights pentru a gasi tipul de postari care rezoneaza cu publicul tau. Daca puteti, incercati sa oferiti valoare in tipurile de continut care ii plac publicului dvs. De asemenea, va puteti intreba publicul ce prefera si respecta alegerea lor. Pur si simplu creati un sondaj in pagina dvs. de Facebook: Posteaza-ti intrebarea. S-ar putea sa fii surprins de rezultate! Nu incercati sa testati functii noi cand apar. Facebook Watch, de exemplu, a condus o multime de trafic atunci cand a fost lansat pentru prima data, iar multi comercianti inca nu il folosesc!
7. Publica videoclipuri nativ pe Facebook
In ultimii ani, s-a schimbat continutul video. Vizualizarile Facebook Watch sunt cele mai importante 1,25 miliarde de utilizatori lunari. Facebook tinde sa favorizeze actualizarile video, determinand specialistii in marketing media sa utilizeze mai mult continut de postare pe blogul video. Videoclipurile native sunt unul dintre cei mai puternici artisti din fluxul de stiri. Videoclipul se reda in tacere pana cand un utilizator da clic pe el. Este important ca videoclipul dvs. sa fie de inalta calitate inca din primul cadru. De asemenea, trebuie sa capteze atentia, chiar si fara sunet. Iata cateva sfaturi pentru a incepe utilizarea videoclipurilor Facebook. Pentru a atrage mai mult spectatorii de videoclipuri, puteti adauga un indemn (CTA) pentru a vizita site-ul dvs. web sau o destinatie la alegere. Acest lucru poate fi inclus in cadrul final sau puteti creste videoclipul si puteti utiliza butoanele Facebook CTA Ad. AdExpresso a descoperit ca ,,Aflati mai multe”, ,,Cumparati acum” si ,,Inscrieti-va” sunt mai populare. Veti obtine, de asemenea, informatii video bogate, astfel incat sa puteti afla ce functioneaza cu publicul dvs. Daca doriti, puteti fixa un videoclip in partea de sus a filei video de pe pagina dvs. de Facebook. Doar faceti clic pe ,,Prezentati acest videoclip”. BuzzFeed a obtinut 1,7 milioane de vizualizari pentru un videoclip prezentat. Videoclipul prezentat apare, de asemenea, vizibil sub sectiunea dvs. Despre. Social Media Examiner l-a folosit pentru a-si promova evenimentul viitor. De asemenea, puteti incorpora videoclipul intr-o postare pe blog. Aceasta va crea o experienta multimedia buna pentru publicul blogului dvs. si poate creste, de asemenea, implicarea pe postarea de pe Facebook. Dar, puteti incorpora videoclipuri de pe YouTube sau ar trebui sa le incarcati direct pe Facebook? Bineinteles, Facebook favorizeaza incarcarile native fata de videoclipurile incorporate de pe YouTube sau orice alta terta parte. Proprietarul unei companii nu ar trebui sa fie intimidat de aceasta strategie de marketing media. Acest studiu SEJ a fost realizat timp de doua saptamani pe trei pagini de Facebook – Jurnalul motorului de cautare, Fapte uimitoare si interesante si Stiati. Iata o defalcare detaliata a numerelor. Videoclipurile native ofera, de asemenea, o experienta de utilizare mai buna si sunt de obicei mai ieftine de promovat. Puteti folosi videoclipuri native pentru intrebari si raspunsuri, lansari de produse si crearea in comun cu alti utilizatori vizati. 8. Testati-va frecventa de postare Cat de des ar trebui sa postezi pe Facebook? Pai depinde. Site-uri web masive precum Huffington Post, Telegraph si The New York Times publica o cantitate uriasa de continut in fiecare zi. De asemenea, isi imping continutul agresiv pe Facebook. Pentru marca medie, acest lucru nu este realist. Nu fi tentat sa postezi de 20 de ori pe zi. Angajamentul scade de fapt atunci cand postezi prea des. Regula generala este sa o pastrati intre 1-3 postari / zi, in functie de urmatorii dvs. Iata cateva recenzii cu privire la frecventa postarii pentru marketingul pe retelele sociale pe Facebook: Evitati sa postati mai mult decat cele recomandate de una pana la trei ori pe zi. Poate sa va copleseasca publicul. Puteti posta mai des in momente diferite, daca aveti un public international. Acest lucru va va ajuta sa ajungeti la diferite segmente ale publicului dvs. (care locuiesc intr-un alt fus orar sau se conecteaza la Facebook ocazional). Postati intotdeauna continut de inalta calitate. Implicati-va publicul cu umor, continut inspirational si educational. Puteti avea succes, chiar si cu o frecventa mai mare de postare, oferind o varietate excelenta de continut. Amestecati programul de postare si tipurile de postari. Testati frecventa paginii. Numai datele dvs. pot dezvalui raspunsul exact al publicului.
9. Colaborati cu alte pagini Facebook de pe nisa dvs.
Orice proprietar de companie va aprecia simplitatea acestei strategii de marketing media. In mod similar, aruncati o privire asupra paginilor de pe Facebook ale site-urilor media precum Huffington Post si Elite Daily. Amandoi au milioane de fani Facebook si un public similar (pentru anumite tipuri de continut pe care il publica).
Isi impartasesc periodic reciproc postarile de blog pe Facebook. Acest lucru imbunatateste vizualizarile postarilor pentru ambele parti, oferind in acelasi timp continut bun pe care nu a trebuit sa il creeze.
Acesta este pur si simplu marketing media inteligent. Iata un exemplu de postare pe blogul Huffington Post distribuita de pagina de Facebook a Elite Daily. Si, iata o postare pe blogul Elite Daily distribuita de Huffington Post. Wired si Refinery29 par, de asemenea, sa aiba un parteneriat similar.
Pentru a obtine rezultate bune din aceasta strategie, va trebui sa incheiati oferte cu pagini care au zeci de mii de aprecieri. Aceasta inseamna ca trebuie sa aveti o strategie solida de informare a influentatorilor. Iata ce trebuie sa luati in considerare: Este influentatorul dvs. tinta potrivit potrivit, contextual?
Brandul dvs. trebuie sa rezoneze cu publicul sau. Promovarea marcii dvs. catre un public nealiniat nu va avea un impact. Cata acoperire au? Influentierul dvs. nu are nevoie de milioane de adepti. Ei au nevoie doar de o acoperire suficient de solida pentru a face diferenta. Cata autoritate au? Este esential ca influentatorul dvs. sa aiba suficienta influenta pentru a inspira actiune in randul publicului.
Care este parghia dvs.? Daca vizati pe cineva cu urmariri si autoritati masive, trebuie sa aveti ceva la fel de valoros de oferit.
10. Folositi marketingul din recomandari pentru a va dezvolta marca
Nu exista o modalitate mai buna de a genera noutati pentru marca dvs. decat de a va transforma clientii, angajatii si fanii in ambasadori. Marketingul din gura in gura este practica de a folosi fanii devotati pentru a raspandi vestea despre afacerea dvs.
Ganditi-va la marci precum Apple, Microsoft si Nike. Sunt cunoscuti pentru fanii lor dur, care isi promoveaza in mod constant produsele si continutul. Cea mai buna parte? Majoritatea o fac fara niciun stimulent platit. Si dvs. puteti utiliza marketingul din gura in gura.
Iata cateva idei: Ajungeti la persoanele potrivite. Angajarea angajatilor dvs. este una dintre cele mai eficiente modalitati de cultivare a unei culturi de advocacy. Oferiti-le un motiv pentru a vorbi despre afacerea dvs.! Oferiti recompense si puncte de loialitate clientilor.
Oferiti bonusuri de recomandare pentru recrutarea mai multor persoane in retea. Aveti un serviciu clienti de top. Puteti utiliza robotii Facebook Messenger pentru a comunica si a oferi valoare clientilor.
Creati continut special de marca pe care avocatii dvs. il pot partaja cu retelele lor in timp real. Masurati intotdeauna eficienta programului dvs. de advocacy. Puteti urmari vanzarile de la linkuri de recomandare, implicarea pe continut de marca si performanta generala a avocatilor dvs.
11. Puneti lista dvs. de e-mail la lucru
Va intrebati vreodata cum primesc sute de share-uri si comentarii la fiecare postare pe blog pe care o scriu? Este declansat de abonatii mei de e-mail. Pur si simplu le trimit prin e-mail, informandu-i despre noua mea postare. Incepe interactiunea si partajarea la fiecare postare. Jay Baer ne arata asemanarile dintre o lista de e-mail si fanii Facebook.
Deci, cum puteti inspira actiuni sociale din e-mail?
Marketingul simplu pe retelele sociale sugereaza sa incepeti prin adaugarea butoanelor de partajare Facebook la buletinele dvs. de e-mail. Unele platforme de e-mail, cum ar fi Mail Chimp, faciliteaza acest lucru.
In caz contrar, va trebui sa creati o versiune HTML a e-mailului si sa creati cod personalizat pentru butoanele de partajare. Iata cum: Convingeti si convertiti recomanda in continuare trimiterea actualizarilor de stare populare si interesante in lista de e-mailuri in aceeasi zi.
Acest lucru creste reactiile si comentariile la postare si stimuleaza implicarea pe pagina dvs. de Facebook. De asemenea, puteti combina aceasta lista de e-mailuri cu strategia de grup Facebook. Rugati-va abonatii sa participe la conversatii interesante din grupul dvs. exclusiv de Facebook. Strategia ucigasului pentru a creste share-urile Facebook Spuneti ca aveti deja cateva sute de partajari pe retelele sociale pe postarea dvs.
Cum ati dori sa mariti numarul de actiuni la o mie? Trebuie sa planificati o campanie strategica de informare prin e-mail catre influentatori, trecand de la o strategie buna de continut pentru a spori vizualizarile postarilor. Baietii de la Vero au conceput o astfel de informare pentru ghidul lor de bune practici de marketing prin e-mail. Rezultatul? Au peste 10.000 de actiuni in ghid.
12. Rulati concursuri pentru a genera acoperire organica Facebook
Concursurile de pe Facebook sunt o modalitate simpla de a va spori prezenta rapid. Dar este ceva mai mult decat sa atrage fanii cu un cadou gratuit. Iata ce presupune:
Pasul 1: Stabiliti un obiectiv pentru concursul dvs. Vrei sa cresti angajamentul? Iti cresti baza de fani? Generati mai multi clienti potentiali? Orice ati decide, asigurati-va ca este specific si masurabil.
Pasul 2: selectati ce tip de concurs veti desfasura Daca obiectivul dvs. este sa generati clienti potentiali, atunci metoda dvs. de introducere ar trebui sa includa un mecanism pentru a captura acei clienti potentiali, de exemplu, o captura de e-mail. Daca obiectivul dvs. este sa va dezvoltati baza de fani Facebook, puteti solicita participantilor sa urmeze si sa va placa pagina pentru a participa la concurs. Vedeti cum metoda dvs. de intrare ar trebui sa fie adaptata obiectivului dvs.?
Pasul 3: Determinati regulile de intrare Inainte de a face acest lucru, asigurati-va ca consultati instructiunile Facebook pentru desfasurarea concursurilor si provocarilor. Vi se va cere in continuare sa va stabiliti propriile reguli pentru concurs. Pur si simplu scrieti o scurta informare a participantilor cu privire la modul in care va fi ales castigatorul, cine este eligibil sa participe si detaliile premiului.
Pasul 4: decideti cum sa selectati castigatorii Cu majoritatea concursurilor, castigatorul este de obicei ales aleatoriu. Daca promovarea dvs. este o provocare, atunci veti avea nevoie de cineva sau de un grup de persoane care sa judece inregistrarile. Alternativ, puteti avea un sistem de vot pentru a alege un castigator.
Pasul 5: alegeti un premiu si dezvoltati o strategie de promovare Aici majoritatea marcilor esueaza lamentabil. Daca nu-ti alegi cu atentie premiul si nu iti promovezi concursul, exista sanse mari sa se reduca. Alegeti intotdeauna un premiu care este relevant pentru afacerea dvs., astfel incat sa evitati sa atrageti oameni care sunt in el doar pentru freebie. Iata cateva idei pentru promovarea concursului dvs.:
13. Distribuiti postari din pagina dvs. Facebook pe profilul dvs. Facebook
Aceasta strategie este pentru utilizatorii pasionati de Facebook. Ar trebui sa aveti cel putin 1.000 de prieteni pe profilul dvs. personal de Facebook pentru a obtine rezultate semnificative. Strategia este simpla pentru a spori vizualizarile postarilor. Mai intai distribuiti o postare pe pagina dvs. de Facebook. Apoi, il distribuiti din pagina de pe profilul dvs. personal de Facebook.
WPChronicles si-a marit acoperirea de la 5 persoane la 134, folosind aceasta strategie. Retineti, aceasta strategie nu este scalabila si s-ar putea sa va enervati prietenii daca o faceti prea mult. Cu toate acestea, il puteti folosi ocazional pentru postari care adauga valoare prietenilor dvs. de pe Facebook.
Sfat Pro: daca tocmai ati inceput pagina dvs. de Facebook, puteti sa va construiti rapid primii 100 de fani si sa obtineti dovezi sociale. Folositi doar functia ,,Invitati prieteni”. Aceasta functie poate fi utilizata si pentru a va dezvolta pagina de Facebook din lista de e-mailuri.
Totusi, nu este disponibil pentru toate paginile de Facebook. Folosirea lui este simpla. Incarcati-va contactele din MailChimp, Constant Contact sau orice alt serviciu de e-mail. Facebook le va gasi si le ,,va sugera” ca le place pagina ta.
14. Aduceti trafic organic pe Facebook cu Hashtag-uri (utilizate cu atentie)
Cu totii suntem familiarizati cu hashtag-urile si cum functioneaza acestea. Dar care este treaba cu ei pe Facebook? Au impact asupra acoperirii unei postari? Sa vedem. BuzzSumo a analizat peste 1 miliard de postari pe Facebook de pe peste 30 de milioane de pagini. Studiul lor pare sa fie de acord cu consensul general potrivit caruia utilizatorii Facebook sunt predispusi la oboseala prin hashtag.
Postarile cu hashtag-uri au avut rezultate mai slabe decat cele fara. Asta inseamna ca specialistii in marketing nu ar trebui sa foloseasca deloc hashtaguri pe Facebook? Nu chiar. Exista o multime de utilitati in hashtagurile Facebook. Este o chestiune de a experimenta cu cele relevante pentru a vedea ce functioneaza in industria dvs. si pentru publicul dvs.
Acestea ar trebui, de asemenea, sa fie utilizate cu moderare – maxim una pana la doua etichete hash. De ce atat de putin? Interactiunile raportate de Post Planner sunt cele mai mari atunci cand se utilizeaza unul sau doi hashtag-uri. Desi consensul este ca nu ar trebui sa hashtag totul, Facebook este totusi construit pentru a se potrivi cu utilizarea lor.
Aceasta inseamna ca puteti obtine destul de multe functionalitati fara a adauga hashtag-uri la toate postarile dvs. Iata cum. Creati-va propriile hashtaguri Nu exista un protocol special pentru crearea de hashtag-uri. Oricine o poate face. Va recomandam sa faceti hashtagurile dvs. unice pentru marca dvs., astfel incat sa nu se confunde cu al altcuiva.
De asemenea, este inteligent sa folosesti acelasi hashtag de stil de marca pe toate platformele de socializare, astfel incat sa existe familiaritate intre canale. Sfat pentru profesionisti: utilizati hashtag-urile dvs. de marca ca valoare pentru a urmari capitalul dvs. de brand pe Facebook.
Popularitatea lor va va oferi o buna indicatie a numarului de oameni care zumzeteaza despre afacerea dvs. la un moment dat. De asemenea, puteti sa va indreptati publicul catre adresa URL a unor hashtag-uri specifice, astfel incat sa poata participa la conversatiile relevante. Utilizati Hashtag-uri pentru a va face mai usor de navigat grupul dvs.
Facebook creeaza o adresa URL unica pentru fiecare hashtag utilizat. Aceasta inseamna ca le puteti folosi pentru a cauta continut. Acest lucru este deosebit de util in grupuri atunci cand nu doriti ca continutul verde sa fie ingropat. Pur si simplu hashtag-le, astfel incat utilizatorii sa poata continua sa se refere la aceste piese de continut, efectuand o cautare rapida de hashtag.
De exemplu: daca creati teme de continut precum cele recomandate de dvs., utilizatorii dvs. pot gasi tot continutul publicat pentru fiecare tema, cautand adresa URL unica. Profitati de subiecte de tendinta Facebook Ai auzit vreodata de jurnalism? Este momentul in care cineva se apropie de tendinta de a castiga expunere pentru marca sa.
Am vazut ca cel mai bine este sa folositi hashtag-uri cu moda. Insa, daca exista vreodata un moment primordial pentru a le folosi, este atunci cand se leaga de un subiect in tendinte. In acest fel, atingeti traficul si va cresteti expunerea. Trebuie sa va avertizez: aceasta strategie necesita prudenta. Nu doriti sa fiti pe o tendinta care va poate face mai mult rau decat bine.
15. Du-te impotriva tendintelor pentru a iesi in evidenta
Asculta: O piesa mare din puzzle-ul de acoperire organica este competitia. Trebuie sa lupti pentru atentia publicului tau. Vrei sa stii cel mai bun mod de a fi mereu in fata concurentilor tai? Gasiti-va factorul diferentiator si aratati-l. Atat continutul vizual, cat si cel scris trebuie sa iasa in evidenta. Cateva sfaturi profesionale pentru continutul dvs. vizual: Evitati cu orice pret alabstru si gri.
Aceste culori sunt dominante in tema Facebook, ceea ce inseamna ca va veti transforma in fluxul de stiri al unui utilizator.
Vrei sa folosesti culori care sa opreasca pe cineva in urmele lor. Rosu, galben si portocaliu sunt optiuni excelente. Creati mai multe imagini pe post si test A / B pentru a vedea care dintre acestea are performante mai bune.
Dupa ce ati efectuat mai multe teste pentru postarile dvs., veti incepe sa vedeti un tipar care apare. Publicul dvs. raspunde probabil la cateva modele mai bine decat restul. Adaugati butoane de indemn pe imaginea reala.
Acest lucru se datoreaza faptului ca doriti cat mai multe indicii vizuale posibil pentru a informa utilizatorii despre faptul ca ar trebui ,,Faceti clic aici”. Nu utilizati fotografii stoc.
Transparenta si autenticitatea conteaza pe Facebook. Creati-va propriile imagini pentru a va umaniza marca si pentru a partaja imagini cu care va poate conecta publicul. Capturati si pastrati atentia cu subtitrari scurte pe imaginile dvs. Postarile cu 80 de caractere sau mai putin primesc un angajament cu 66% mai mare.
Pune intrebari. Postarile cu o intrebare au o implicare mai mare decat cele fara.
16. Profitati de noile functii Facebook
Actualizarile constante ale aplicatiei Facebook nu sunt un secret. Schimbarile vin rapid si frecvent. Dar iata: Acestea pot zbura sub radarul dvs. daca nu faceti o prioritate sa ramaneti informat. Acest lucru se datoreaza faptului ca functiile noi sunt lansate aproape intotdeauna in diferite segmente ale platformei in momente diferite. Puteti profita de aceste actualizari.
Cand ajungi la ele devreme, obtii avantajul mutantului timpuriu. Acest lucru inseamna ca il puteti stapani mai repede decat oricine altcineva si puteti utiliza noile capacitati in beneficiul afacerii dvs.
Cateva actualizari recente care ofera oportunitati de aur:
Roboti Facebook Messenger: le puteti utiliza pentru a interactiona cu utilizatorii si a-i convinge cu secvente de mesagerie vizate.
Fotografii si videoclipuri de 360 de grade: Acest lucru va ofera posibilitatea de a captura o vedere panoramica 360. Puteti utiliza acest lucru pentru a prezenta elementul uman al marcii dvs. capturand fotografii de grup, evenimente, spatii de lucru si multe altele.
Video mai intuitiv si flexibil: utilizatorii nu mai trebuie sa atinga manual pentru a reda un videoclip. In plus fata de actualizarea de redare automata, puteti viziona acum un videoclip in timp ce derulati in continuare prin fluxul de stiri. Videoclipul se va reduce automat la coltul ecranului.
Povesti Facebook: Daca sunteti familiarizat cu povestile Snapchat si Instagram, nu sunteti strain de acest format de continut vizual. Functia genereaza o multime de trafic si implicare.
Oferte Facebook: puteti crea si partaja cupoane, reduceri si alte oferte promotionale pe pagina dvs. de afaceri Facebook. Aceste oferte de anunturi pot fi chiar create pentru a functiona in combinatie cu alte campanii publicitare. Puteti urmari, de asemenea, performantele acestora in raportarea anunturilor. Facebook Watch: Facebook Watch este o fila video de streaming in interiorul Facebook care ofera spectatorilor acces la videoclipuri de mai lunga durata de la creatori. Facebook Marketplace: nu este doar pentru a vinde articole in jurul casei dvs., Facebook Marketplace poate conduce si afaceri.
17. Creati o strategie eficienta de marketing platita pe Facebook
Trebuie sa va intrebati: ,,Am crezut ca este vorba despre trafic organic?” Iata ce este: Acoperirea platita se poate canaliza in acoperirea dvs. organica si poate extinde ciclul de viata al postarilor dvs. Aceasta inseamna ca va fi afisat mai multor persoane, iar utilizatorii vor putea interactiona cu continutul dvs. pentru o perioada mai lunga de timp. Cum este posibil acest lucru? E simplu. Oamenii pot vedea in continuare postarea ta, chiar daca nu au fost vizate prin distribuire cu plata. Publicul pentru care platiti poate decide sa partajeze si sa interactioneze cu postarea. In acest caz, va castiga o acoperire organica atunci cand publicul lor se angajeaza si el. Acum, sa vedem cum sa derulati promotii cu plata eficiente pentru postarile dvs.
Pasul 1: Instalati Facebook Tracking Pixel pe site-ul dvs. Pixelul Facebook va permite sa urmariti actiunile specifice intreprinse pe site-ul dvs. web si alte pagini de destinatie. Mai bine, va permite sa creati segmente de public personalizate, astfel incat sa puteti reorienta persoanele care v-au vizitat site-ul.
Daca nu l-ati instalat inca, accesati ,,Managerul de anunturi” sau ,,Editorul de energie”. Vi se va solicita sa creati un Pixel daca nu aveti unul activ. Dupa ce ati creat Pixel, veti primi un cod de urmarire pe care trebuie sa il copiati si sa il inserati in antetul site-ului dvs. web. Pentru a plasa cu usurinta Pixel pe site-ul dvs. web, puteti face unul dintre cele doua lucruri: Utilizati Managerul de etichete Google pentru a plasa codul in etichetele dvs. de titlu, fara a va deranja cu fisierele HTML ale site-ului dvs. Utilizati un plugin WordPress numit PixelYourSite. Dupa instalare, obtineti-va ID-ul Pixel de la Managerul de anunturi si copiati-l pur si simplu in setarile pluginului. Nu va fi nevoie sa va jucati cu coduri si etichete de titlu. Si asta e! Faceti asta o data si sunteti bine.
Pasul 2: obtineti tractiune organica inainte de a plati Am vazut cum actiunea organica si platita functioneaza mana in mana. Acesta este un mod eficient de a va asigura ca anunturile dvs. ajung la mai multi oameni la un cost mai mic.
Cateva sfaturi pentru promovarea organica:
Distribuiti postarea dvs. de mai multe ori pe Facebook. Asigurati-va ca modificati atat formatul, cat si timpul pe care il publicati. Adresati-va influentatorilor pentru a partaja continutul dvs. cu retelele lor. Trimiteti la alte pagini si grupuri de Facebook unde vi se permite.
Pasul 3: Creati-va anuntul sau stimulati-va postarea Puteti difuza fie un anunt oficial pe Facebook, fie o campanie de postare intensificata. La prima vedere, apar la fel. Deci, care este diferenta? Cateva lucruri. Anunturile sunt create folosind Managerul dvs. de anunturi, in timp ce postarile optimizate pot fi difuzate direct din pagina companiei dvs.
Trebuie mai intai sa publicati o postare pe pagina dvs. pentru ao creste, in timp ce un anunt nu trebuie sa fie pe pagina dvs. Acest lucru inseamna ca strategia de promovare a postarilor organice mai intai este cea mai potrivita pentru posturile stimulate. Sa intram in detalii.
Cum sa stimulezi o postare pe Facebook?
Mai intai, gasiti butonul ,,Boost Post” sub postarea dvs.
Selectati un obiectiv: Limitati-va publicul.
- Puteti opta pentru:
- Oamenii carora le place pagina dvs.
- Oamenii carora le place pagina dvs. si prietenii lor
- Oamenii pe care ii alegeti prin directionare
- Setati bugetul si durata campaniei.
- In cele din urma, asigurati-va ca functia Pixel de urmarire este activata. Deci, asta este totul pentru posturile stimulate. Ce zici de reclame Facebook reale? Conceptul nu este mult diferit. Puneti acesti pasi in actiune.
Pasul 4: creati-va anuntul folosind Ads Manager Accesati Facebook Ads Manager. Selectati un obiectiv pentru campania dvs. Aveti mult mai multe optiuni decat o postare stimulata. Dar nu puteti selecta decat un singur obiectiv.
Pasul 5: definiti optiunile de directionare Puteti fie: Creati un public personalizat: pentru a ajunge la persoanele care s-au implicat deja in afacerea dvs. De exemplu, va puteti importa lista de e-mailuri pentru a forma un public personalizat.
Creati un public asemanator: pentru a ajunge la oameni noi care sunt similari cu un public pe care il aveti deja in alta parte. Utilizati un public salvat: daca ati difuzat anunturi in trecut, poti folosi acelasi public. Selectati destinatia de plasare a anuntului.
Seteaza-ti bugetul si programul. Formatati anuntul, scrieti o legenda care merita clic si adaugati o imagine atragatoare. Dupa ce ati finalizat elementele creative, puteti plasa comanda de anunturi si sunteti gata sa plecati.
Sfat pentru profesionisti: Cititi aceasta postare despre cum sa va imbunatatiti anunturile pe Facebook.
Pasul 6: utilizati Retargeting
Ati vizitat vreodata un site web si, dupa zece secunde, vi s-a afisat un anunt pe Facebook chiar de pe acel site? Sunt sanse sa ai. In cazul in care agentul de marketing il abuzeaza, acest lucru ar putea deveni enervant pentru un consumator. Imaginati-va ca au fost afisate in mod continuu reclame pentru un produs pe care l-ati cumparat deja sau un site web de care nu ati fost niciodata interesat. In orice caz, acesta este inca unul dintre cele mai puternice instrumente din cutia de instrumente a unui marketer. Aici veti experimenta capacitatea maxima a Facebook Pixel. Daca ati implementat
Pasul 1, al dvs. ar trebui sa fie pornit si gata de plecare. Deci, cum functioneaza retargeting-ul? Va permite sa va directionati anunturile catre persoane care si-au manifestat interesul pentru afacerea dvs. Iata o reprezentare vizuala a procesului: Dupa cum vedeti, acest lucru este genial pentru recapturarea clientilor pierduti. Intreaga premisa este ca este mai usor sa convertiti pe cineva care este deja implicat in afacerea dvs., decat pe un strain total.
Acum: Anunturile dvs. de retargeting sunt configurate cu aceiasi pasi pe care i-am descris mai sus pentru o campanie publicitara normala. Directionarea dvs. este singura varianta. Ceva de retinut: campaniile de retargeting necesita ceva timp pentru a castiga atentie. Stabiliti un obiectiv, decideti un interval de timp si angajati-va sa difuzati anunturile pe durata respectivului interval de timp.
Pasul 7: Determinati rentabilitatea investitiei pe Facebook Ads
Sa vorbim despre rezultate. Campaniile de pe Facebook nu sunt greu de pus in miscare. Cu toate acestea, multi specialisti in marketing nu vad rezultatele pe care le sperau. Dar iata adevarul brutal: Cu exceptia cazului in care va urmariti anunturile, cat costa acestea si rentabilitatea pe care o obtineti, nu puteti sa va optimizati in continuare performanta. Deci, care valori ar trebui sa urmariti? Ratele de conversie De cate ori un anunt a fost difuzat unui utilizator Reveniti la investitia in dolari Rata de clic (CTR) Cost per clic (CPC)
Toate acestea sunt disponibile in Power Editor cu functia de raportare a anunturilor Facebook. Analizati-va rezultatele si lucrati pentru imbunatatirea acestora.
18. Exploatati puterea ,,Postarilor intunecate” de pe Facebook
,,Postarile intunecate” de pe Facebook exista de ceva vreme. Cu toate acestea, acestea sunt unul dintre cele mai subutilizate instrumente de marketing. Este conceptul la fel de sinistru si umbros precum suna numele? Putin.
,,Postarile intunecate”, denumite altfel postari nepublicate, sunt anunturi in stilul fluxului de stiri care nu sunt publicate in fluxul dvs. de stiri. Aceasta inseamna ca acestea nu vor fi gasite in cronologia dvs. sau in feedul fanilor dvs.
Ce rost are deci?
Creati oricate anunturi doriti fara sa va opriti publicul Testati mai multe elemente ale anunturilor dvs. pentru a selecta cele mai performante variante. Decideti sa expuneti doar anunturile cu impact ridicat publicului dvs. organic si fiti increzatori ca vor avea performante.
Pagina dvs. va fi mai putin promotionala, ceea ce favorizeaza algoritmul Facebook Personalizati copia anuntului pentru diferite segmente de public
Acum, ca cunoasteti avantajele, iata cum puteti pune ,,postari intunecate” nepublicate sa functioneze pentru afacerea dvs.
Accesati Managerul de anunturi, apoi urmati acesti pasi de pe Facebook. Ati creat o postare nepublicata, cunoscuta sub numele de Dark Post.
19. Atrageti atentia si inspirati actiunea cu o copie persuasiva
Daca ati avut vreun succes pe Facebook, stiti deja ca elementele creative sunt variabilele care conteaza. Ce inseamna acest lucru pentru strategia dvs. Facebook? Trebuie sa testati diferite aspecte ale acesteia e creativ. Aceasta include testarea divizata a redactarii si a elementelor vizuale pentru a gasi combinatiile cu cele mai bune performante. Va va servi atat pentru promotiile platite, cat si pentru acoperirea dvs. organica. Am trecut deja prin elementele vizuale. Deci, sa vorbim despre copiere.
Scopul copierii persuasive este de a:
1. Imbunatatiti rata de clic (CTR) CTR se refera la numarul de persoane care dau clic pe site-ul dvs. web dupa ce au fost difuzate anuntul dvs. Daca este scazut, acesta este un indiciu destul de bun ca copia publicitara si materialele vizuale au nevoie de functionare. CTR nu este o valoare care va face sau va sparge performanta dvs. de marketing media, dar nici nu doriti sa va inselati. Asta ar insemna sa lase un rezultat mai bun pe masa.
2. Reduceti costul pe actiune (CPA) O actiune va depinde de obiectivul dvs. de conversie. Ar putea fi: Vizualizari video Instalari de aplicatii Vizite la magazinul de comert Vizite de pagina Actiuni, comentarii si aprecieri Orice actiune pe care doriti sa o faca utilizatorii atunci cand este difuzat continutul dvs. intra in joc aici. Cu cat va costa mai putin sa conduceti aceste actiuni, cu atat ratele de conversie sunt mai mari.
Deci, ce legatura are copia persuasiva cu CPA? Ei bine, utilizatorii vor trece doar printr-un indemn solid la actiune (CTA). La randul sau, puterea CTA-urilor dvs. depinde de copia dvs. Cum sa creati actiuni de apel Facebook convingatoare care se convertesc Adaptati intotdeauna CTA la obiectivul dvs. de conversie. Copia generica, de marime unica, nu o va reduce.
Folositi exclusivitatea pentru a amplifica valoarea perceputa. Acest lucru merge mana in mana cu urgenta. De fapt, cuvintele folosite pentru a transmite exclusivitate pot fi folosite si pentru a genera urgenta. Ganditi-va la cuvinte si fraze relevante care evoca un sentiment de acum. Teama de a pierde (FOMO) va incepe si utilizatorii vor avea sanse mai mari de a lua masuri.
Eliminati verbele slabe precum descarcati, salvati, invatati si aflati. Acestora le lipseste energia si pumnul pentru a-i entuziasma pe oameni. Daca trebuie sa le utilizati, adaugati cuvinte de urgenta pentru a le modifica.
De exemplu: CTA-urile cu ,,Acum” la sfarsit convertesc intotdeauna mai bine decat cele fara. Nu te lasa prins de reguli. Da, sfaturile de mai sus s-au dovedit de nenumarate ori pentru a genera rezultate. Dar publicul dvs. si la ce raspund este ceea ce conteaza. Celelalte elemente din continutul dvs. sunt, de asemenea, importante, asa ca nu priviti indemnul la actiuni in mod izolat.
20. Concentrati-va pe valoare si nu va faceti griji cu privire la acoperire In calitate de agent de marketing, totul se reduce la conversii si rentabilitate a investitiei, nu?
Acoperirea organica a postarilor dvs. pe Facebook este ca o valoare secundara. Jon Loomer o spune perfect. Daca mergeti mai degraba la continut decat la continut valoros, veti incerca sa jucati algoritmul Facebook. Deja vu?
Va amintiti ca Google a reusit sa reduca SEO-urile cu palarie neagra (black hat) care incearca sa fenteze rezultatele cautarilor?
Fiecare platforma doreste sa imbunatateasca experienta utilizatorilor si sa creasca implicarea. Asadar, nu mergeti in jurul valorii de urmarire organica a Facebook. In schimb, impartasiti fiecare postare cu un obiectiv. Cu link-uri, doriti sa obtineti clicuri si sa conduceti trafic catre site-ul dvs. Actualizarile de stare ar trebui sa se concentreze pe interactiunea cu publicul dvs. si obtinerea de comentarii. Distribuiti grafica pentru a inspira publicul dvs. si pentru a obtine implicare.
CTA-ul din videoclip poate fi utilizat pentru a genera trafic catre site-ul dvs. web. Acoperirea organica a paginii dvs. nu este cel mai bun indicator de performanta. Asadar, desi poate doriti sa va amplificati jocul, trebuie sa luati in considerare cat de multa acoperire este suficienta pentru a justifica timpul si efortul necesar pentru a va construi activele Facebook.
Scrieti obiectivele pe care doriti sa le atingeti prin pagina dvs. de Facebook. Considera : Dimensiunea afacerii dvs. Scara operatiunilor dvs. Obiectivele dvs. Publicul dvs. ROI-ul cresterii acoperirii Facebook
Abia atunci ar trebui sa concepeti o strategie de marketing pe Facebook in jurul acestor obiective. Alegeti valorile pe care le veti utiliza pentru a va masura rezultatele. Nu lasati modificarile algoritmice sa va dicteze strategia de marketing.
Concluzie
Facebook este un instrument de marketing stralucit. Nu exista nicio indoiala despre asta. Numarul companiilor care utilizeaza in mod activ platforma continua sa creasca cu milioane, de la an la an. Dar Facebook nu este lipsit de provocarile sale.
Afluxul de continut publicat a dus la o spirala descendenta a acoperirii organice, iar concurenta pentru spatiul de stiri este acerba. Lucrurile care se faceau candva pe pilot automat necesita acum mult mai mult efort si diligenta.
Vor continua coborarea organica? Sau se va imbunatati? Nimeni nu stie cu adevarat ce ne rezerva viitorul pentru acoperirea organica pe Facebook. Oricum ar fi, sarcina noastra ramane aceeasi. Trebuie sa devenim creativi in marketingul nostru pe retelele sociale si sa oferim continut de cea mai inalta calitate publicului nostru.
Daca implementati strategiile pe care le impartasesc in aceasta postare, veti fi pe drumul cel bun pentru a va imbunatati acoperirea organica. De asemenea, veti fi mai priceputi sa navigati pe platforma in continua schimbare a Facebook.
Care este acoperirea organica medie a paginii dvs. de Facebook? Ce strategii folositi pentru a combate declinul de acoperire organica pe Facebook?
Vedeti cum agentia mea poate conduce cantitati masive de trafic pe site-ul dvs. web SEO – deblocati cantitati masive de trafic SEO. Vedeti rezultate reale.
Marketing de continut – echipa noastra creeaza continut epic care va fi partajat, va primi link-uri si va atrage trafic.
Paid Media – strategii eficiente cu plata cu rentabilitatea investitiei clara.