Am testat un nou hack SEO si functioneaza indiferent cat de vechi sau cat de nou este site-ul dvs. Ce este? Este schema paginii cu intrebari frecvente.
Chiar daca nu aveti aproape niciun link, aceasta strategie va poate ajuta.
Cel mai bun dintre toate, spre deosebire de majoritatea schimbarilor SEO, nu dureaza luni sau ani pentru a vedea rezultatele – puteti vedea literalmente rezultatele in mai putin de 30 de minute.
Este si mai nebunesc: am facut echipa mea sa acceseze 10.000 de site-uri pentru a vedea cate persoane folosesc aceasta tehnica SEO si doar 17 site-uri foloseau schema FAQpage.
Cu alte cuvinte, este posibil ca concurenta dvs. sa nu stie inca despre aceasta strategia SEO inca!
Rezultatele cautarii în continua schimbare Google
Inainte de a ne arunca cu capul pentru a vorbi despre schema de pagina a intrebarilor frecvente, vreau sa vorbesc despre rezultatele de cautare in continua schimbare ale Google.
Nu numai Google isi schimba algoritmul in mod regulat, dar si de asemenea, testati noi elemente de design .
De exemplu, daca cautati ,,mancare langa mine”, veti vedea o lista de restaurante locale si veti vedea si evaluarile acestora.
Si daca cautati o persoana, Google va poate arata o imagine a acelei persoane si o imagine de ansamblu rapida.
De-a lungul anilor, Google si-a adaptat rezultatele cautarii pentru a va oferi cea mai buna experienta.
De exemplu, daca cautati ,,2 + 2″ Google va va arata raspunsul ,,4″, astfel incat sa nu trebuie sa faceti clic si sa mergeti la o pagina web.
Dar stiti deja acest lucru.
Acum, noutatile pe care nimeni nu le foloseste cu adevarat sunt marcaje de schema FAQpage. Puteti face acelasi lucru prin Carduri de raspuns ori de cate ori aveti pagini legate de intrebari si raspunsuri.
Deci, cum poti face acest lucru?
Alegerea marcajului corect al schemei: QA vs FAQpage Schema
Inainte de a incepe acest lucru cu site-ul dvs., trebuie sa alegeti marcajul corect al schemei. Exista doua tipuri: schema QA si FAQpage.
Schema paginii Intrebari frecvente este utilizata atunci cand oferiti o pagina cu intrebari frecvente sau aveti o pagina de produs care contine intrebari frecvente despre produsul insusi.
Acest lucru va va permite sa fiti eligibil pentru un meniu pliabil sub SERP cu intrebarea care, atunci cand faceti clic pe, dezvaluie raspunsul.
Va poate permite, de asemenea, sa fiti eligibil pentru Actiune FAQ care este afisata pe Asistentul Google . Acest lucru va poate ajuta sa va faceti remarcati de catre persoanele care folosesc cautarea vocala pentru a afla un raspuns!
Schema de intrebari si raspunsuri este utilizata atunci cand oamenii contribuie la diferite tipuri de raspunsuri si pot vota pentru ce raspuns considera ca este cel mai bun. Aceasta va oferi cardurile de rezultate bogate de sub SERP si va afisa toate raspunsurile, cu raspunsul de sus evidentiat.
Dupa ce v-ati asigurat ca intelegeti pentru ce se utilizeaza acestea, Google are si instructiuni suplimentare cu privire la momentul in care puteti si nu puteti utiliza aceste scheme pentru:
Ghidul schemei pentru pagina de întrebãri frecvente Google
Google are o lista cu schema de pagina FAQ instructiuni.
Folositi FAQPage numai daca pagina dvs. are o lista de intrebari cu raspunsuri. Daca pagina dvs. are o singura intrebare si utilizatorii pot trimite raspunsuri alternative, utilizati QAPage in schimb. Aici sunt cateva exemple:
Cazuri de utilizare valide :
- O pagina de intrebari frecvente a fost scrisa de site-ul in sine, fara ca utilizatorii sa poata trimite raspunsuri alternative
- O pagina de asistenta pentru produse care contine intrebari frecvente, fara ca utilizatorii sa trimita raspunsuri alternative
Cazuri de utilizare nevalide :
- O pagina de forum unde utilizatorii pot trimite raspunsuri la o singura intrebare
- O pagina de asistenta pentru produse in care utilizatorii pot trimite raspunsuri la o singura intrebare
- O pagina de produs in care utilizatorii pot trimite mai multe intrebari si raspunsuri pe o singura pagina
- Nu utilizati FAQPage pentru scopuri publicitare
- Asigurati-va ca fiecare intrebare include intregul text al intrebarii si asigurati-va ca fiecare raspuns include intregul text al raspunsului. Intregul text al intrebarii si al raspunsului pot fi afisate.
- Este posibil ca continutul intrebarilor si raspunsurilor sa nu fie afisat ca rezultat bogat daca contine oricare dintre urmatoarele tipuri de continut: obscen, profan, explicit sexual, violent din punct de vedere grafic, promovarea activitatilor periculoase sau ilegale sau limbaj urasc sau hartuitor.
- Toate continutul FAQ trebuie sa fie vizibil utilizatorului pe pagina sursa.
- Si iata instructiunile pentru Schema de intrebari si raspunsuri :Folositi marcajul QAPage numai daca pagina dvs. are informatii intr-un format de intrebare si raspuns, care este o intrebare urmata de raspunsurile sale.
Utilizatorii trebuie sa poata trimite raspunsuri la intrebare. Nu utilizati marcajul QAPage pentru continutul care are un singur raspuns pentru o anumita intrebare, fara ca utilizatorii sa poata adauga raspunsuri alternative; in schimb, utilizati FAQPage . Aici sunt cateva exemple:
Cazuri de utilizare valide :
-
- O pagina de forum unde utilizatorii pot trimite raspunsuri la o singura intrebare
- O pagina de asistenta pentru produse in care utilizatorii pot trimite raspunsuri la o singura intrebare
Cazuri de utilizare nevalide :
-
- O pagina de intrebari frecvente a fost scrisa de site-ul in sine, fara ca utilizatorii sa poata trimite raspunsuri alternative
-
- O pagina de produs in care utilizatorii pot trimite mai multe intrebari si raspunsuri pe o singura pagina
- Un ghid de instruire care raspunde la o intrebare
- O postare pe blog care raspunde la o intrebare
- Un eseu care raspunde la o intrebare
Nu aplicati QAPagemarkup la toate paginile de pe un site sau forum daca nu tot continutul este eligibil. De exemplu, un forum poate avea multe intrebari postate, care sunt eligibile individual pentru marcare. Cu toate acestea, daca forumul are si pagini care nu sunt intrebari, aceste pagini nu sunt eligibile. Nu utilizati QAPagemarkup pentru pagini cu intrebari frecvente sau pagini in care exista mai multe intrebari pe pagina. QAPagemarkup este pentru paginile in care focusul paginii este o singura intrebare si raspunsurile acesteia. Nu utilizati QAPagemarkup in scopuri publicitare.
- Asigurati-va ca fiecare Intrebare include intregul text al intrebarii si ca fiecare Raspuns include intregul textul raspunsului.
- Answermarkup este pentru raspunsuri la intrebare, nu pentru comentarii la intrebare sau comentarii la alte raspunsuri. Nu marcati comentariile fara raspuns ca raspuns.
- Este posibil ca continutul intrebarilor si raspunsurilor sa nu fie afisat ca rezultat bogat daca contine oricare dintre urmatoarele tipuri de continut: obscen, profan, sexual explicit, violent din punct de vedere grafic, promovarea activitatilor periculoase sau ilegale sau limbaj urasc sau hartuitor.
Daca continutul dvs. indeplineste aceste linii directoare, urmatorul pas este sa aflati cum sa implementati schema pe site-ul dvs. si ce tip sa utilizati.
Cum implementez schema QA si FAQpage?
Exista doua moduri de a implementa schema fie prin JSON-LD, fie prin Microdate.
Va recomand sa alegeti un stil si sa ramaneti la el pe toata pagina dvs. web si, de asemenea, va recomand sa nu utilizati ambele tipuri pe aceeasi pagina.
JSON-LD este ceea ce Google recomanda ori de cate ori este posibil si Google a fost in proces de a adauga suport pentru functiile bazate pe markup. JSON-LD poate fi implementat in antetul continutului dvs. si poate dura foarte putin timp pentru a fi implementat.
Cealalta optiune este Microdata, care implica codarea elementelor in site-ul dvs. web. Acesta poate fi un proces provocator din anumite motive ciudate, il prefer. Mai jos sunt exemple de modul in care functioneaza fiecare.
Microdate de schema de intrebari si raspunsuri:
Daca nu sunteti sigur daca codul dvs. este corect implementat sau nu, utilizati Instrumentul de testare a datelor structurate Google si puteti adauga fragmentul de cod sau pagina pe care ati implementat schema si va va spune daca ati facut-o corect sau gresit.
In plus, va va oferi feedback daca exista erori sau probleme cu codul dvs.
Puteti incerca si Tester de rezultate bogate Google . Acest lucru va va oferi o scurta privire asupra modului in care vor arata datele dvs. structurate in rezultate!
Obtinerea rezultatelor cu schema de pagina FAQ in mai putin de 30 de minute
Dupa ce efectuati modificarile oricarei pagini care credeti ca este potrivita, va trebui sa va conectati la Google Search Console si sa introduceti adresa URL a paginii pe care ati modificat-o in bara de cautare de sus.
Veti dori apoi ca Google sa acceseze cu crawlere acea pagina, astfel incat sa poata indexa rezultatele. Tot ce trebuie sa faceti este sa faceti clic pe ,,solicitati indexarea”.
Si de obicei in decurs de 10 minute, veti observa ca incepe si cand efectuati o cautare pe Google, veti vedea lista actualizata.
Acum, cheia pentru a face acest lucru este sa faceti acest lucru cu pagini si termeni care se claseaza deja la pagina 1. Acolo am vazut cea mai mare imbunatatire.
Schema paginilor frecvente ma va ajuta sa ma clasez pentru persoanele care cer si fragmente recomandate?
Va va ajuta acest lucru cu Oamenii Intrebati si cu Fragmente prezentate? Pana in prezent, nu a existat nicio corelatie intre marcarea schemei si Oamenii solicita, de asemenea, sau fragmente recomandate si nu este nevoie ca acestea sa fie prezentate in ele.
Optimizarea continutului pentru aceasta nu va va face rau si va poate imbunatati sansele de a fi aici.
Google a testat sa afle cum pot afisa aceste tipuri de rezultate ale intrebarilor si raspunsurilor, ale intrebarilor frecvente si ale rezultatelor si cum se analizeaza datele structurate pentru a le intelege.
Este mai bine sa incepeti jocul si sa ajutati Google sa va inteleaga paginile, precum si sa participati la oricare dintre experimentele Google.
Schema paginilor frecvente ma va ajuta sa clasez pentru cautarea vocala?
Cu tot mai multi oameni care folosesc dispozitive mobile pentru a gasi raspunsuri la intrebari, aceasta este o intrebare foarte relevanta!
Mai ales avand in vedere ca peste jumatate din cautarile de pe Google vor proveni din cautarea vocala in viitorul apropiat.
Intrebarile din cautarea vocala primesc majoritatea raspunsurilor lor din fragmente prezentate.
Si adaugarea de date structurate pe site-ul dvs. web mareste sansele de a va introduce in fragmente recomandate, ceea ce creste sansele de a fi prezentat in cautarea vocala.
Va sugerez, de asemenea, sa verificati aceste sfaturi despre cautare vocala SEO pentru mai multe strategii de clasare pentru cautarea vocala.
Concluzie
Acest hack simplu poate creste vizibilitatea marcii tale si ajuta la imbunatatirea autoritatii site-ului dvs. web. Este o solutie simpla care poate dura o singura zi pentru a fi implementata in intrebarea principala, produsul sau pagina cu intrebari frecvente.
L-am folosit foarte mult in ultima saptamana si cam atat timp cat eu alegeti cuvinte cheie pentru care am clasat deja la pagina 1, vad rezultate excelente.
Si asa cum am mentionat mai sus, cand echipa mea a analizat 10.000 de site-uri, am gasit doar 17 care foloseau schema QA si FAQpage. Cu alte cuvinte, mai putin de 1% din site-uri folosesc acest lucru, ceea ce inseamna ca, daca profitati acum, veti avea competenta concurentei dvs.
Deci, ce parere aveti despre tactica schemei de pagina FAQ? Il veti folosi?